Knaek App

Vind je de Knaekpas te dik voor je portemonnee? Je kunt hem ook als app op je smartphone zetten. In de Knaek-app vind je naast alle doorlopende Knaek-acties ook extra tijdelijke acties.

Hoe werkt het?
De Knaek-app is niet voor iedereen; maar alléén voor studenten. Om hem te kunnen gebruiken heb je een activatiecode nodig. Deze kun je vinden op elke fysieke Knaekpas. Alleen met deze code kun je de Knaek-app downloaden, activeren en gebruiken.

Ook bij gebruik van de app moet je nog steeds bewijzen dat je student bent door je collegekaart te laten zien. Bij de kassa gebruik je de app door op ‘Coupon gebruiken’ te klikken. Hierdoor weten we welke acties jullie leuk vinden en kunnen we het aanbod verbeteren.

Geen activatiecode weten te bemachtigen?
Bestel hier je Knaekpas.

46 Reacties op Actie Knaek App

  1. Martijn zegt:

    Waar vind ik de activatie code op de fysieke knaek?

    • admin zegt:

      De activatiecode staat op een visitekaartje dat bij het plastic hoesje naast de Knaek zit. De activeringscode staat niet op de Knaek zelf. Dus let op dat je het papiertje niet weggooit!

      • jasper zegt:

        nou heb ik dat papiertje weggegooid, kan ik dan nog ergens aan een code komen? anders erg onhandig om dat alleen op het papiertje te zetten!

  2. Christian zegt:

    Op mijn papiertje staat enkel ‘code’ op de plek waar de code volgens mij zou moeten staan

  3. max zegt:

    nou ja en ik wist niet van de app dus ik heb allang alles weg weg gegooid:S lekker leuk is dat dan waarom niet op de knaek zelf, zijn er geen mogelijkheden om alsnog een code te mogen ontvangen misschien het doorgeven van de barcode of iets anders dergelijke.

    • admin zegt:

      Hallo Max,
      Wat zonde! Je kunt een nieuwe Knaek kopen voor €5 bij de meeste deelnemende winkels. Het kan ook via onze webshop. Een andere mogelijkheid is er helaas niet. Of probeer er één gratis te pakken te krijgen via studie- of studentverenigingen.

  4. Tamara zegt:

    Als ik in wil loggen (met code die bij mijn pasje zat) staat er ‘onbekende fout opgetreden’. Wat nu?

  5. Janneke zegt:

    Als ik mijn knaek probeer te registreren via de app, krijg ik de melding dat er geen geldig telefoonnummer is. Maar ik kan helemaal nergens een telefoonnummer invullen. Wat nu?

  6. Jeroen zegt:

    Heeft inderdaad veel potentie. Ook ik heb echter last van het ‘geen geldig telefoonnummer’ bericht.

    Kunnen jullie op de website aangeven als de app naar behoren werkt?

    • Belle zegt:

      Heb ik ook! Stom…

      • admin zegt:

        Beste,

        Voor zover wij weten komt deze bug alleen voor op Samsung Galaxy
        toestellen. Mocht je geen Samsung Galaxy hebben, dan willen we graag
        weten welk toestel dan wel.

        We hebben vandaag hard gewerkt aan het oplossen van het probleem.
        Inmiddels staat er een nieuwe versie van de Knaek-app online waarin de
        bug verholpen zou moeten zijn.

        Je moet de oude Knaek-app van je toestel verwijderen en daarna de app
        opnieuw installeren.

        Mocht de bug nog steeds optreden dan horen wij het graag. Anders, veel
        plezier met de kortingen!

        Met vriendelijke groet,

        Knaek team

  7. Sabine zegt:

    Ik krijg ook het berichtje dat een onbekende fout is opgetreden, bij beide apps. Ik heb een Iphone 4

  8. K zegt:

    Waarom geeft de app bij zowel “Kaart” als “Lijst” aan dat plaatsbepaling noodzakelijk is? Smartcoupons B.V. hoeft echt niet te weten waar ik uithang (daarnaast is m’n accu zo leeg met GPS aan) en het is best mogelijk om bijna volledige functionaliteit te bieden zonder deze plaatsbepaling.

    • admin zegt:

      Ja, dat is mogelijk. Maar wel erg fraudegevoelig. Bedrijven verwachten wel dat we enigszins kunnen bepalen of iemand zich in de omgeving bevindt als een coupons gebruikt wordt. Het is trouwens niet waar dat je je GPS aan moet hebben staan om de app te gebruiken. Je moet wel akkoord gaan met het “ongeveer” delen van je locatiegegevens.

  9. Reinder zegt:

    Worden er soms meerdere dezelfde codes uitgedeeld?
    Er staat bij mij dat dat de code al is gebruikt.
    Beetje jammer. Juist zo’n mooie actie om die app te instaleren.
    Een magneet in bij je bankpasjes is ook niks.

    • admin zegt:

      Alle codes zijn uniek en kunnen maar 1 keer gebruikt worden, dus het is spijtig dat hij niet werkt.
      De magneet is niet sterk genoeg om je bankpasje op één of andere manier te beschadigen, dus dat is geen probleem.

  10. Kiki zegt:

    Sorry, have to write this in English. I got this knaek thing, but somehow I can’t activate the app? Nothing happens when I try to say “Ok”?

  11. Anouk zegt:

    Bij het invoeren van de activatiecode krijg ik wel een scherm om die in te voeren, maar geen bevestiging om het te activeren. Krijg geen nieuw scherm o.i.d. te zien of het gelukt of niet gelukt is.

  12. Pieter zegt:

    Hoewel ik de app al eerder succesvol heb gebruikt, heb ik nu opeens het probleem dat mijn locatie niet kan worden bepaald, waardoor de app praktisch onbruikbaar wordt. Hoe kan ik dit oplossen?

  13. Lim zegt:

    Van de week heb ik net een nieuw toestel gekocht, maar mijn Knaek app staat nog op het oude toestel wat ik wil gaan verkopen. Ik heb geprobeerd met mijn Knaek app-code de Knaek app op mijn nieuwe toestel te activeren, maar dat gaat niet.. Hoe kan ik dit oplossen? (“app overplaatsen”)

  14. Bieb zegt:

    Ik heb de Knaek-app vandaag geïnstalleerd, met activatiecode. Wanneer ik in de app klik op kaart of lijst, krijg ik steeds de melding; ‘Sorry, uw locatie kon niet worden bepaald.’
    Werkt dus niet, jammer!

  15. goza zegt:

    Waar ergens kan ik de smartphone app vinden ik heb een activatie code maar kan hem nergens vinden. ik heb een android os btw….

  16. J zegt:

    Kan je het niet gebruiken als je een blackberry hebt?

    • admin zegt:

      Nee, de Knaek App is alleen voor iPhones, Android en binnenkort Windows Phones. We hebben gekozen om het eerst uit te brengen op deze platformen.

  17. Joost Kerpels zegt:

    Ik had de Knaek-app geïnstalleerd en geactiveerd, maar heb recent mijn telefoon opnieuw moeten installeren na een crash. Niet alleen is de app nu niet meer geactiveerd, maar ik heb ook inmiddels de code niet meer. Kan iemand me helpen de app weer te activeren, of is er geen andere optie dan een nieuwe knaek kopen?

  18. Mathieu Blauw zegt:

    Ik probeerde laatst een Knaek code te gebruiken bij de Gamma in Leiden, alleen bij het scannen vanaf mijn smartphone gaf de kassa aan dat ik een knaek boekje wilde kopen. Ik heb de knaek op de TU in delft gekregen. Kan ik dan ook alleen maar coupons in Delft gebruiken?

  19. Nico zegt:

    Ik wil mijn smartphone terugbrengen naar fabrieksinstellingen, alle apps verwijderen en dan alles opnieuw installeren. Maar voor het opnieuw installeren en activeren van de knaek app heb ik de code waarschijnlijk weer nodig, maar ik ben het fysieke kaartje verloren.. kan ik de code nog ergens achterhalen in de app?

  20. Annemiek zegt:

    Ik heb de app gedownload en als ik hem open krijg ik een blauw scherm met een wit vak waarin dit staat: Selecteer je studentenstad en vul het registratieformulier in. Door jezelf te registreren accepteer je de algemene voorwaarden. “Toon algemene voorwaarden”.
    Ik kan verder niets aanklikken, en dus ook geen studentenstad selecteren of me pas activeren??

    • admin zegt:

      Hallo Annemiek,

      Sorry voor het ongemak. Op sommige telefoons gaat het inderdaad fout. We hebben dit probleem inmiddels opgelost door de inlogprocedure opnieuw te programmeren. Graag testen we of dit het probleem bij jou ook oplost. Zou je ons een mailtje kunnen sturen (info@knaek.nl) met je telefoonnummer, dan bellen we je en testen we de oplossing.

  21. Hanna zegt:

    Als ik de knaek app open, dan zie ik alleen een blauw scherm met een wit vierkant erin. In dat vierkant staat de volgende tekst:

    Selecteer je studentenstad en vul het registratieformulier in. Door jezelf te registreren accepteer je de algemene voorwaarden.

    Met daaronder een link ‘toon algemene voorwaarden’

    Helaas heb ik dus nergens de mogelijkheid om een stad te selecteren, bovendien openen de algemene voorwaarden ook niet als ik op de link tik. Ik kan dus verder helemaal niets met de app, heel erg jammer!

    • admin zegt:

      Hallo Hanna,

      Sorry voor het ongemak. Op sommige telefoons gaat het inderdaad fout. We hebben dit probleem inmiddels opgelost door de inlogprocedure opnieuw te programmeren. Graag testen we of dit het probleem bij jou ook oplost. Zou je ons een mailtje kunnen sturen (info@knaek.nl) met je telefoonnummer, dan bellen we je en testen we de oplossing.

  22. Chantal zegt:

    Hallo,

    Ik heb deze week een nieuwe telefoon in gebruik genomen maar wil natuurlijk graag mijn knaek-app kunnen blijven gebruiken. Als ik de app opnieuw installeer zegt deze dat de code al gebruikt is.
    Wat moet ik nu doen?

    Groetjes!

    • admin zegt:

      Hallo Chantal,

      Als je je emailadres ingevoerd hebt bij het activeren van je code, is het geen probleem. Stuur even een mailtje naar info@knaek.nl. Dan checken wij of je emailadres in ons systeem staat en deactiveren we de oude code en jji ontvangt een nieuwe. Als je geen emailadres hebt ingevuld bij het activeren van de app, kunnen we helaas niets voor je doen.

  23. Merel zegt:

    Ik was vandaag bij de La Place voor de 1+1 gratis actie, maar ze zeiden dat de actie niet geldig was vanaf de app, omdat je iets moest inleveren volgens het personeel achter de kassa en omdat de barcode die ik liet zien ook niet voldoende was.

    • admin zegt:

      Hallo Merel,

      Bedankt voor het attenderen. Welke La Place gaat het om?
      Dan zullen even contact opnemen. De actie is gewoon geldig bij alle LaPlace restaurants in heel Nederland.

  24. lieneke zegt:

    wij waren vandaag bij de La Place bij het Maasstad ziekenhuis (Rotterdam) voor een 2e kopje koffie gratis. Maar de jongen achter de kassa beweerde dat het bij hun niet geld, aangezien het een franchise is. Beetje raar vonden we het wel hoor. Zeker aangezien er op deze website staat, dat het bij alle La Place geldig is.

  25. Mara de Haas zegt:

    Ik heb de Knaek app eerst op m’n tablet geinstalleerd en geactiveerd, maar dat bleek niet echt handig want dan zou ik m’n tablet overal mee naar toe moeten nemen. Ik heb de app daarom van m’n tablet verwijderd en op m’n telefoon geinstalleerd, maar als ik m’n code invoer om mijn Knaek account te activeren, krijg ik de foutmelding dat het account al geactiveerd is. Wat moet ik doen?

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>